متن ترانه ها

متن ترانه های ایرانی

متن ترانه ها

متن ترانه های ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام از دستت

Download New Music Meysam Ebrahimi – Az Dastet

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی میثم ابراهیمی به نام از دستت با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: نوید بهبودی, تنظیم: فتاح فتحی

آهنگ از دستت میثم ابراهیمی

 

متن آهنگ از دستت

●—♩–🎤♪♫♫♪🎤—♩–●
ماه ـه منی ، دور میزنی قلب منو – ♩
لجبازی نکن خواهشا هیچ جا نرو – ♩
«—♩—»
اخلاقم بده ولی دلم صافه
ولی دل تو بی انصافه – ♩
نگو حسی که دارم – ♩
بهت حقیقت نیست لافه
«—♩—»
هی از دستت ، پیله میشم از قصد بهت – ♩
میگی نمی خوای ، کوتاه نمیای ، ولی دلو دادم دستت
هی از دستت ، پیله میشم از قصد بهت – ♩
میگی نمی خوای ، کوتاه نمیای ، ولی دلو دادم دستت

دانلود آهنگ جدید از دستت با لینک مستقیم

آره دلم پیش تو گیره – ♩
آره نفس من میره واست واست واست
چشات دل آدمو میبره – ♩
از همه دنیا سر تره راحت راحت راحت
«—♩—»
  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • محمود عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی