متن ترانه ها

متن ترانه های ایرانی

متن ترانه ها

متن ترانه های ایرانی

  • ۰
  • ۰
متن آهنگ بعد از تو پویا بیاتی + پخش آنلاین

متن آهنگ بعد از تو پویا بیاتی

بعد تو یه کوه دردم 
خیابونا رو میگردم
اسمت رو لب

منم و حال خرابم 
نیومدی تو به خوابم
حتی یک شب

منم و بغضای سنگین
منم و غم تو و این
چشمای خیس

بگو که ازم چی دیدی
چی دیدی ساده بریدی
رسمش این نیست

مُردم از این تب بعد از تو هر شب درگیر بارونم
برگردی ای کاش فکر دلم باش بی تو نمیتونم
سخته صبوری بیشتر شه دوری قلبی نمیمونه
برگرد دوباره اینجا کنار این دل دیوونه

باز شب شد و یه حال بد
باز فکر تو به سرم زد
بارون بارید

با چشمای خیس و اشکی 
نشونه ی تو رو از کی
باید پرسید

تنگته دل دیوونم 
کجایی تو نمیدونم
خیلی خستم

بعد تو نمیشه دل بست
تب تو توی دلم هست
تا من هستم

مُردم از این تب بعد از تو هر شب درگیر بارونم
برگردی ای کاش فکر دلم باش بی تو نمیتونم
سخته صبوری بیشتر شه دوری قلبی نمیمونه
برگرد دوباره اینجا کنار این دل دیوونه


ترانه سرا : میلاد موحد

خواننده : پویا بیاتی

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • محمود عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی